15 Nisan 2010

Kakaolu Islak Kurabiye

Ve bir tarif daha şimdi olsa yerdim canım kardeşim döktürmüştü o gün... o gün heyecandan tadına bile bakamamıştım. şimdi resimlerle avunuyorum. Buda burdan kardeşime bi mesaj olsun ablan kurabiş istiyo senden..
Malzemeler

1 paket margarin
4-5 çorba kaşığı kakao
2 yumurta
2 su bardağı toz şeker
2 su bardağı su
1 paket kabartma tozu
alabildiği kadar un

Yapılışı

Hamuru yapmaya başlamadan önce şerbet için 2 su bardağı su ve 1 su bardağı şekeri karıştıralım. şerbetimiz soğuk olacak kaynatmadan..
Bütün malzemeleri karıştırıp ceviz büyüklüğünde yuvarlaklar yapalım. 175° 15-20 dakika pişirilir (üzerine bastırdığımızda yumuşak olacak). Fırından aldığımız gibi sıcak olarak hazırladığımız soğuk şerbetin içine atıp bekletmeden çıkarıp hindistancevizine buluyoruz..

Afiyet olsun..

3 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

yeterki siz gelin kizkardaşum yaparım ben :)

etamincikizlar dedi ki...

canımsın Mert geldiğinde inşallah...

Unknown dedi ki...

Çok değişik bir tarif,denenecekler listesine not aldım:)))