18 Mayıs 2010 Salı

Fincanımda çiçek açtı

Yeni bitirdiğim havlum bu fincanlar çok hoşuma gitti her gece ye bi fincan kahvenin yanında bi fincan çiçek işledim. Kızımın çeyizine 4. etamin işlemeli havlumuz oldu arkası gelecek daha yeni başladık biz anadan böyle gördük. Ben annemi bildim bileli hep elişi yapar ve halen yapar kadın artık o kadar alışmış ki boş oturamıyo otursa da ellerini koyacak yer bulamıyo. Çeyiz-piko işi yapıyo atölyeden eve geldiğinde dinlen biraz anne diyorum ama yok evde devam. Eski kadınlarda enerji bize göre daha fazla galiba allah nazardan korusun anacığımı.. Canım annem senin yolunda ilerlicem senin gibi bi anne olmak istiyorum..  

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails