18 Mayıs 2010

Fincanımda çiçek açtı

Yeni bitirdiğim havlum bu fincanlar çok hoşuma gitti her gece ye bi fincan kahvenin yanında bi fincan çiçek işledim. Kızımın çeyizine 4. etamin işlemeli havlumuz oldu arkası gelecek daha yeni başladık biz anadan böyle gördük. Ben annemi bildim bileli hep elişi yapar ve halen yapar kadın artık o kadar alışmış ki boş oturamıyo otursa da ellerini koyacak yer bulamıyo. Çeyiz-piko işi yapıyo atölyeden eve geldiğinde dinlen biraz anne diyorum ama yok evde devam. Eski kadınlarda enerji bize göre daha fazla galiba allah nazardan korusun anacığımı.. Canım annem senin yolunda ilerlicem senin gibi bi anne olmak istiyorum..  

4 yorum:

aydilber dedi ki...

çok güzel olmuş çok sevimli

etamincikizlar dedi ki...

Teşekkür ederim bende çok beğenerek yaptım. Sevgiler.

ArZuCo dedi ki...

her okuduğum konuya yorum yazmak istemiyordum ama yazıyı okuyunca dayanamadım maaşallah annenin daha yaşı kaç ne eski kadını. siz erken doğmuşsunuz :))

Havlunuz cok şık olmuş ellerine sağlık..

etamincikizlar dedi ki...

Annem çok teşekkür ediyo güzel yorumuna :))) sevgiler.