23 Mayıs 2010

İyiki Doğdun İlk Göz Ağrımız

 

Güzel kızım, minik kelebeğim Ecrin'im 2 yaşını geride bırakdı. Babamız ne yazıkki yanımız da yoktu ama kalbinin, aklının ve fikrinin bizde olduğuna eminim.
Kızımın 2. yaşını da kutlarken babasının yanımızda olamamasının burukluğunu yaşarken, çok kalabalık olmasada gönlümde kocaman olan ailemin benim yanımda destek olduğunu görmek beni dim dik ayakta tutuyor. İyiki varsınız ve hep olmalısınız her birinin adını şimdi teker teker yazamıyorum ama hepinizi çok seviyor ve yanımda olduğunuzu hissettirdiğiniz için teşekkür ediyorum.
Ve tabiki güzel kızım iyiki varsın annecim sen bana bu güzel duyguyu tattırdığın için, benim yavrum olduğun için, böyle tatlı anne diyip anneliği bana yaşattığın için sana çok teşekkür ediyorum. İyiki doğdun nice mutlu yıllara bitanem



Ecrin, Annesi ve Anne yarısı...
Seni seviyoruz teyzesi sana da çok teşekkür ediyoruz..
Benim güzel annem sana ne kadar teşekkür etsem az bunu biliyorum seni çok seviyorum hatta seviyoruz. Senin kızın olmaktan gurur duyuyoruz..

3 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

daha dün gibi doğduğu gün.
sabah koştura koştura gelmiştim hastaneye ve geldiğim anla onunla tanışmamız arasında çok az bi zaman vardı. ilk defa bir bebek gördüğümde ağlamıştım o minicik şey benim yeğenimdi ve ben onun sayesinde teyze olmuştum :)
teyzesinin birtanesi hep birlikte nice mutlu senelere inşallah. sabırsızlıkla 3. yaşı bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

Çok Güzel nice mutlu yıllara. Allah nazardan korusun sizleri..

etamincikizlar dedi ki...

Tubiş zaten ağlamaklıyım iyiki varsınız canım kardeşim.. Sende ağladın yaa sonunda duygularının varlığından haberdar olduk :)..

Tiryakim çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için Rabbim herkesin yavrusuna uzun sağlıklı şanslı ömürler versin..
Senin kızını da şimdiden kutlarım. Bizde onu öpüyoruz. Sevgiler.

Sevgili Adsız yorumun için teşekkür ediyorum keşke isim belirtseydin adsız demek te bi tuhaf oluyor. sevgiler.