07 Mayıs 2010

Papatya

Bugün çok yoğun ve yorucu bi gündü blogumla ilgilenemedim kim neler yapmış doğru düzgün bakamadım bile havadanmı nedir yada güne sabahın çok erken saatinde başlamanın vermiş olduğu bişeymi tansiyonum yükselmişti şimdi biraz iyiyim aldım bilgisayarımı bakınıyorken bu güzel örtüyüde eklemeye kadar verdim.

Anneme bi akrabamız kardeşimin çeyizine havlu kenarına dikmesi için bu güzel papatyaları getirmişti. Yani insan kıyamaz, bu güzellik havluya dikilirmi? güzeller güzeli annem bu papatyaları dikdörtgen bi ketenin uçlarına iliştiriverdir pikoyla ama böyle daha harika oldu eğer havluda olsaydı çok basit görünürdü gibi geliyo bana ama çok güzel ben bunu çok beğeniyorum. Sandığın üstünde bütün zerafetiyle duruyor. Bu sandığın için de neler var neler :)) yavaş yavaş hepsini paylaşıcam sizinle..

Hiç yorum yok: