20 Ekim 2010

Burçak Bisküvili Pasta

Canım kardeşim yaparken hep seni andım sevdiğini biliyorum...
Genelde hazır pudingle yapılıyor daha pratik olması açısından ama ben kendim yapmayı tercih ettim pudingini..









Malzemeler

1 paket Burçak Bisküvi
1 Paket Kakaolu Bisküvi

1 bardak un
1,5 bardak şeker
3 bardak süt
3 çorba kaşığı kakao

Yapılışı
Un, şeker, kakao ve sütü karıştırıp muhallebimizi elde ediyoruz. Sonra sırasıyla bir sade bi kakaolu olmak üzere muhallebimize batırıp dik duracak şekilde borcama diziyoruz. (muhallebi sıcak olduğundan ben şeker maşası kullandım bisküvileri tutmak için) sırayla dizdiğiniz bisküvilerimizin üzerine kalan muhallebiyi döküyoruz. Soğuduktan sonra verevine keserek servise hazırlıyoruz..

Afiyet Olsun

4 yorum:

BERNA dedi ki...

çok sevdiğim ve sıkçada yaptığım bir pasta.afiyet olsun...sizinkide nefis görünüyor.

TuBiLiK dedi ki...

ellerine sağlık.
olsada yesem :)

ebru altin dedi ki...

ellerinize sağlık, gayet pratik bir tatlı olmuş. Tam benlikk :))

etamincikizlar dedi ki...

çok teşekkür ederim