25 Ekim 2010

Şile Bezi Salon Takımı


Ortaokuldayken öğrenmiştim şile bezine nasıl işleme yapıldığını öğrendiğim andan beri ara ara hep işlerim ve çokta zevk alırım.. Bu takım peçeteleri, sehpa ve masa örtüsünden oluşan bi takın lise yıllarımdaydım bu takımı bitirdiğimde o zamanlar ne hayaller kurarak işlerdim çeyizim için :)) Daha henüz kullanmak nasip olmadı. sandıkta durmaktan kat yerleri çok belli fotoğrafı çektikten sonra farkettim ama yerine koyduktan sonrada çıkarmaya üşendim.. Ama yine de güzel görünüyor değilmi :))

6 yorum:

hobivakti dedi ki...

Çok güzel olmuş, eline, emeğine sağlık.

gelinsepeti dedi ki...

merhaba bloğunuza bayıldım el emeklerini çok severim gez,gez bakmaya doyamadım.emeğinize sağlık.

etamincikizlar dedi ki...

çok teşekkür ederiz her zamann bekleriz..

Muhterem dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık .Peki benim gibi etaminden başkasına işlemeyenler için kısaca söylermisiniz Şile bezine nasıl işlediniz ??

etamincikizlar dedi ki...

saol canım.. şile bezini işlerken iplerini sayarak yapıyoruz 3 ip sayıyorum kareyi oluşturmak için.. sen bana mailini ver ben resimli olarak anlatayım daha iyi olur.

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN ŞİLE BEZİNDEN MUTFAK PERDESİ İSTİYORUM NASIL VE NERDEN ALABİLİRİM YARDIMCI OLUR MUSUNUZ