15 Eylül 2011

İşleme Tepsi

Bir dergide etaminden tepsi yapıldığını gördüm çok beğendim. Eeee beğenince ne yapmalı tabiki işlemeli :)
Yeşil renkli olan tepsiyi işledim hızımı alamadım annemede işledim.
Tepsi fikri hoşuma gitti daha önceden işlemiş olduğum mutfak takımının örneğinden de işledim.
Fakat bir türlü yeşil tepsiyi yapabilecek biyer bulamadım. Nereye götürdüysem nereye sorduysam olmadı. Sonra blogdan birisi söylemişti Kadıköyde bir yerde yaptırdım.
Aslı oval olacaktı ama çok küçük olacağından böylesi daha iyi oldu.



4 yorum:

muhabbetsofrasi dedi ki...

eline sağlık olsun.

çok güzel olmuşlar

Unknown dedi ki...

Canim ellerine emeklerine saglik .

Adsız dedi ki...

cok güzel olmuslar ellerinize saglik, tepsilerin boyutlarini ve kumas boyutlarinida bizimle paylasirmisiniz lütfen?
canpelin..

TAZE NANE dedi ki...

Merhaba kadiköydeki yerin adresini sizden alabilirmiyim rica etsem. Birde bir fiyat yazarsanız çok sevinirim.
Sizden başka öğrenmek istediklerimde var sayfanızda ilerliyorum bana bunları yazarsanız sevinirim.