14 Eylül 2011

Masa Örtüsü

Pano, ona takım havlu derken birde masa örtüsü lazımdı mutfağa :)
Şanski o tonlarda hiçte örtüm yokmuş. Ne yapmalı hemen işlemeli.
Dergilerde görüp sevdiğim kumaşlardan bu farklı renkleri değişik ebatları mevcut.
Örnekte önceden havlu için denenmiş sevdiğim bir örnek hemen kumaşı alıp işledim.
İlk etapta kumaşın ince kısmını görüp oraya işleyeceğimi sandım gözüm korkmadı değil ama komple açınca o koca delikli yerleri görünce dünyalar benim oldu.





Çok severek kullanıyorum örtümü. Ama biraz talihsiz örtü bu daha işleme aşamasında üzerine çay döküldü :)

Kullanma aşamasında da altı yağlı tabak koyuldu üzerine ve malesef o leke çıkmıyor. Son resimde de görünüyor yada ben bildiğim için belli oluyor :)





3 yorum:

CeReN dedi ki...

ben yağlı tabak izi falan göremiyorum; harika da olmuş, güle güle kullanın.. ben de kocaman bir işleme işine giriştim bakalım altından kalkabilecek miyim :))

etamincikizlar dedi ki...

o lekelerde nazarlığı olsun kizkardaşum sen üzme canını.. ellerine sağlık bitanem..

TuBiLiK dedi ki...

Teşekkür ederim Ceren. Bence üstesinden gelirsin azimlisin :)
ankaraya gitmeler durulunca kesin bitirirsin.

olsun bakalım abla :)