08 Eylül 2011

Minik Tablolar

Bir arkadaşıma hediye etmek için işlemiştim bunu. Çokta güzel oldular sanki :)
Bunlar hazır etamin kiti olarak satılıyor. Kumaşı, ipi, şeması, iğnesi ve çerçevesi mevcut yani.
Yapmak gereken tek şey kumaşa örneği işlemek ve çerçeveye yapıştırmak.
İşleme kısmı kolaydı ama çerçeveye yerleştirme zormuş. Zormuş diyorum çünkü işledikten sonra ablama verdim zor işi o becerdi :)
Sonrasında da çerçeve üzerindeki yaldız noktacıkları ekledi.
Ellerine sağlık :)





Yeşil, sarı ve kırmızı renkleri mevcut. Renge görede etamin örneği değişiyor.

Bu minik tablo kırmızı bir mutfakta çok şık durur eminim :)





6 yorum:

Nedret dedi ki...

Çok hoşlar, bayıldım:)))

Muhterem dedi ki...

elinize sağlık , geçen gün bu kitleri goblen.com da görüp çok beğenmiştim :) alıp deneyenleri görünce bende mi yapsam acaba ???

TuBiLiK dedi ki...

Teşekkürler Nedret :)

Bence deneyin hem işlerken keyif veriyor sonrasında da mutfağa asınca insanın kendi el emeği mutlu ediyor :)

Adsız dedi ki...

tamda benim mutfağa göre çok şeker...

TuBiLiK dedi ki...

evet tamda senin mutfağına göre. o zaman tembellik yapma sende işle Gamze :)

Elisi Defteri dedi ki...

elişlerinizin hepsi de çok hoş, tebrik ederim:))