26 Ocak 2014

Yeniden Merhaba


Çok uzun zaman oldu bloga bir şeyler eklemeyeli. Çok aktif değildim zaten hayatın akışından dolayı. Ablam ilgilenirdi genelde. Oda son zamanlarda kendi koşturmacasına takıldı ve maalesef çok boşladık burayı L

Bu süreçte acı tatlı bir çok şey yaşandı koşturmaca çoktu. Doğumlar, yeni bebek haberleri, taşınmalar, gezmeler, ölümler vs.  Tabi devam ettik el işleri yapmaya çok birikti resimlerimiz J

Ben açıkçası doğumdan sonra pek yapamadım.  Bu ara ikinci bebek için etaminlere başlayınca istemeden verdiğim aranın ne kötü olduğunu etamin yapmanın beni ne çok dinlendirdiğini farkettim J Ablam ve annem devam etti ama buraya zaman ayıramadığımız için paylaşamadık malesef.

Bende baby shower, diş buğdayı, doğum günü, ilk adım partisi vb. derken onları hazırlamaya merak saldım. Kendim için eşe dosta çok yaptım amatörce.

Bugün itibari ile yine aktif kullanmaya başlarız inşallah J
 
 


Hiç yorum yok: