30 Nisan 2010

Kına tepsisi ve sepeti

Kardeşimin kınasında kullandığımız kuruyemiş ve kınaları dağıttığımız sepet ve kınayı yaptığımız tepsisi.
Kardeşimin elbisesi fuşya rengiydi kırmızı yakışmayacağını düşündük ve farklı olması için sepetin ve tepsinin süslemesi tabi ki anneme ait. Kına eldivenleri ve yüzüne örttüğümüz örtüde fuşya rengiydi fakat onları kardeşim nereye koyduğunu hatırlamadı ve bulamadı onun için paylaşamıyorum.

Sepeti elişi sepeti olarak kullanıyoruz içinde elişi kitapları var. Tepsi de öyle duruyor.


2 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

rengi tam belli olmamış ama yinede çok güzel
ellerine sağlık annem. kırmızı istemiyorum diye o kadar düşündü buldu uğraştı yaptı.

birden o güne gittim
kardeşlerim yollarımı bilsede gelseeeeee
ve işte beni ağlatan an :(

etamincikizlar dedi ki...

canım kardeşim ablan yolunu bilip gelio sanki uzağız benide ağlatma şimdi.. aneemmm ben kızımı nasıl gelin edecem ne zor bi iş düşündükçe bilem içim bi hoş oluyo :(((