17 Mart 2021

Kahve Sunumu

    Yeni dönem kahve sunumları artık sanat eserlerine dönüşmeye başladı. Bizde modaya uyalım etaminden kahve sunumlukları yapalım dedik. Bunlardan onlardan bi kaçı diğerleri için instagram sayfamıza bakabilirsiniz.
,

    Şimdi kahveden bahsedince canım çekti ve gidip yaptım. Günde bir büyük boy Türk kahvesi olmazsa olmazım bazen ikinci de olmuyor değil. Eskiden nescafe tüketirdim taki zararlarını okuyana kadar genel de hazır olan 3ü 1 arada olanları tüketiyordum. 3 yıl oldu hayatımdan nescafe çıkalı Türk kahvesi aldı onun yerini belkide ondan küçük değil büyük boy içiyorum nescafeden kalan bi alışkanlık sonra faydalarını da duyunca içmek daha bi keyifli hale geldi.


Türk kahvesinin faydaları:
  • Kolesterolü düşürür.
  • %40 ağrı kesici etkisi yaratır.
  • Meme kanseri riskini azaltır.
  • 3 fincan kahve içmek astım riskini azaltır.
  • Sosyalleştirir.
  • %50 siroz riskini azaltır.
  • Kolay nefes almayı sağlar.
  • Diyabet ve parkinson rahatsızlıklarını önlemeye yardımcı olur.



    Faydalarına ilk baktığım bunlar çıktı ki bunlar bile yeterli o zaman her gün bi fincan Türk kahvesi içelim :)

Hiç yorum yok: