05 Mayıs 2010

Etamin Havlu

Bu örneğin bende bulunması için bi havlu yapmaya karar verdim. Aynı örnekten kızıma bi pike takımı daha işlicem hayattayken, sağlıklıyken yapabilirken yapmak en iyisi.. Geceler benim için bu ara pek uzun malum kocişin gelmesi için gün sayıyorum uyku tutmuyor. Kızımı uyuttuktan sonra anca yapabiliyorum. Kızımda bizim gibi elişine çok meraklı onunda minicik bi kasnağı var onun değimiyle diğneside :)) var. ipler zaten renk renk olduğu için en çok ilgisini çeken oyuncakları yavrumun..
 

7 yorum:

Unknown dedi ki...

cnim bu cok güzel kullanmaya kiyamam ben böyle ancak cegiz ellerine saglik.Kizin cok sansli marifetli elbecerisi olan bir annesi var .

etamincikizlar dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım. Ben de kullanmaya kıyamam gibi geliyo onun için minicikte olsa kuzumun çeyizi olcak :))..Biz anneden böyle gördük ondan böyle devam ediyo galiba, annem kızlarını da evlendirdiği halde halen yapar torunlarınaymış şimdi yaptıkları.. Sevgiler.

Muhterem dedi ki...

Yaptıklarınıza bayılıyordum zaten kadınlar kulübünden , bloğunuzu bulmam çok güzel. Bu örnekten bende yapmak isterim , yalnız tam olarak şemasını verebilirmisiniz . Daha ayrıntılı ...

Muhterem dedi ki...

Bir de bu havluların üzerine işleme yaparken sökülebilen kaneviçemi geçiriyorsunuz ???

etamincikizlar dedi ki...

Blogumuza hoşgeldin muhteremcim belki burdan yardımcı olabiliriz bi bak istersen.
http://ceyizimiz.blogspot.com/2010/04/pike-takm-ornegi_27.html

etamincikizlar dedi ki...

havlular kendinden etaminli sonradan sökülen kanaviçe ile yapmıoruz.. sevgiler.

Muhterem dedi ki...

vermiş olduğunuz örnekten tam olarak sayım yapamadım , ne kadar büyütsem de olmadı . Acaba şemasını ekleyebilirmisiniz ? çok hoşuma gitti bu model ...