25 Mayıs 2010

Etamin Klozet Takımı


Kardeşimin ellerine sağlık hem kendine hem bana birer takım işledi, etamin işlemeli klozet takımlarımızı kendisi kullanmaya kıyamıyo çeyizde yaymıştık şimdi toplayıp sandığına kaldırdı.. Tabi her zaman ki gibi dikme işi annemin bense bu işte seyirciydim. O zamanlar ben bu kadar sevmiyordum etamin işlemeyi boşa zaman kaybı diyordum şimdi ise o zaman geçen vakit boşa zaman kaybıymış. Şuan elişi yapmadan boş boş durmak anlamsız geliyo bana. yani bu illa elişi deil boş geçen vakte yazık bişeyler üretmek daha büyük bi zevk ve insanın kendini dinlendirmesi gibi geliyor bana.. ya mutfak yada elişi yapmak en büyük terapi bana..



6 yorum:

GÖNÜL dedi ki...

sevgili canan öncelikle bloğuma ziyaretiniz için teşekkürler sayenizde bir pamuk şeker izleyicim daha oldu etamin klozet takımınız çok güzel ne kadar çok emek var sevgiyle kalın

etamincikizlar dedi ki...

Güzel yorumunuz ve ziyaretiniz için bende size teşekkür ediyorum. sevgiler.

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Ne güzel değişik ve zarif bir takım bu, emeklerinize sağlık. Güzel bir akşam diliyorum, sevgiler.

etamincikizlar dedi ki...

Teşekkür ediyorum. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

bu takımda kullanılan kumaş nedir acaba

etamincikizlar dedi ki...

Keten kumaş..