13 Mayıs 2010

Limonata


Havalar iyice ısınmaya başladı dün gece yatarken bi limon ve portakalı attım deepfreeze güzel güzel dondular. Sabah ikisini de ince rende ile rendeledim ellerim dona dona ama değer.. rendelenen limon ve portakalın içerisine 9 kaşık şeker ekledim. Onları birbirine karıştırdım. şekerin eriyebileceği kadar sıcak su ekleyip şeker eriyinceye kadar karıştırdım daha sonra kıvamı ve tadına gelene kadar soğuk suyu ekledim. Dolaba koyup 3-4 saat beklettim. Daha sonra ince bi tülbentten süzerek içime hazırladım.. Minik kuzumun limonatasını afiyetle içiyor.

4 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

ellerine sağlık ablam. çok güzel olmuştu olsada içsem yine.
bende deniyeceğim en kısa sürede umarım seninki kadar leziz olur :)

etamincikizlar dedi ki...

Afiyet olsun güzelim.. Sende yaparsın bizde anamızın hamuru var :))

Adsız dedi ki...

ah ah serin serin susadım yaa ama bekleyemem 3- 4 saat ben sıkıp içeyim iyisi:))

etamincikizlar dedi ki...

o zaman afiyet olsun ama sıkma ile bunun arasında baya bi fark oluyo tat olarak tavsiye ederim yapıp dolaba koymakta fayda var bu sıcak günlerde iyi geliyor. sevgiler.