11 Mayıs 2010

Papatya Tarlam

Çok basit bi örnek ama çok güzel duruyo yine gece mesailerinde bitirdiğim bi örnek çok vakit almadı  hemen bitti.. Şimdi yenisinde sıra yeni bi örnek ve ipleri ayarlamaya kaldı. Her yeni elişinde nasıl olacak diye merak ediyorum ve zevkle yapıyorum. Evlenmeden önce elişi yapmaktan bu kadar zevk alsaydım neler neler yapardım. o zaman geçirdiğim boş vakitlere çok üzülüyorum.. o zamanlardan da yaptığım işler var tabi ama çok zaman elimde sürünüyordu. şimdi biran önce bitirip yenisine başlama heyecanıyla biranda bitiveriyor.  

3 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

çok güzel olmuş ablam ellerine sağlık. bende yapıcam bu örneği :)

Nedret dedi ki...

Gerçekten çok şirin ve zarif olmuşlar. Sevgiler.

etamincikizlar dedi ki...

Tubilik hadi yavrum sende yap buraya ekleriz :)
Teşekkür ediyorum size. sevgiler.