06 Ekim 2010

Fındıklı Kurabiye

Bugün 100. izleyicimize ulaştık :))
Kardeşimin fındıklı kurabiyesinin tarifini paylaşıyorum bugün sizlerle... Tubilik teşekkür ediyorum sana tarif için canım kardeşim..

Malzemeler:


1 Paket margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
2 su bardağı şeker
2 yumurta (birinin akı üzei için ayrılır)
1 su bardağı çekilmiş fındık
1 çay kaşığı tarçın
1 paket kabartma tozu
yarım paket vanilya
un

Yapılışı
Sıvı yağ ile margarin karıştırılır. şeker katılıp yumurtalar eklenir. Karıştırıldıktan sonra fındık tarçın ilave edilir. kabartma tozu, vanilya ve alabildiğince un ile yoğrulur. Yuvarlak şekil verilip önce yumurta akına sonra fındığa bulanır. 175°C önceden ısıtılmış fırında pişirilir.

Afiyet Olsun


8 yorum:

noyumberry dedi ki...

Selamlar:)Çok nefis görünüyor ellerinize sağlık..verdiğiniz ölçüye göre epey kurabiye çıkmış:)
sevgiyle kalın..

YeMeK vAkTi dedi ki...

Ellerine sağlık pekte severim nefis görünüyor ,sevgilerimle...

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

hobivakti dedi ki...

Ellerinize sağlık. :)

Yapma konusunda tembelim, olsada yesek :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Canım, rahatsızlığımdan dolayı ziyaretin şifa dolu dileklerin ve yorumların için çok teşekkür ediyorum. Allah hepinizden razı olsun, sevgiyle sağlıcakla kalın canım.

ArZuCo dedi ki...

tubilikte marifetler bitmiyor maşallah ellerinize sağlık

TuBiLiK dedi ki...

güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
çok leziz denemenizi tavsiye ediyorum.

Noyumberry nedendir bilmiyorum ama benim her yaptığım tarif inanılmaz fazla çıkıyor elim bereketli sanırsam :)

uyar-dan dedi ki...

ellerine sağlık güzel kardeşim çok güzel olmuş