11 Aralık 2020

Etamin Perde

    Etamin ve dantelin bi arada uyumuyla mutfak için yapılan perde yerini aldı. Hepsi anneciğimin ellerinden ellerine sağlık...

    Yine bi Cuma günü ve yasak başlıyor. Biz evde oturanlar için sorun yok alıştık artık evde oturmaya evde değişiklik olması için sürekli koltukların yerini değiştiriyorum. Sıkıntıdan ve değişiklik olmasını istememden kendi kendime sürekli iş çıkartıyorum. Artık bundan da yoruldum ama yapacak hiç bişey yok...


    Bu hafta çok sıkıcı geçti. Hafta başında sokakta beslediğimiz köpeğe arabanın çarpmasından etkilendik onun etkisi yapıştı kaldı üstümüze. Barınakta tedavide gidip gördük onu düzelmiş ayağındaki yarası barınağa gitmekte çok etkiledi bizi 2 gündür onlara yemek götürüyoruz. Hayvanların halini görünce o kadar üzüldüm ki ağladım o denli. Bu akşam yine gidicez hafta sonu yasağında zaten gidemeyiz. Gidip besleyelim hayvanları ne yazacağımı bile bilemiyorum hepsine o kadar çok üzüldüm kii. Keşke petshop lardan hayvan alacaklarına barınaktaki minikleri sahiplenseler. 
  

Hiç yorum yok: