29 Mayıs 2010

Ahşap Peçetelik

Yengeme aylar öncesinden söz vermiştim peçetelik boyayacağım diye ama elime yapıştı kaldı bi fırça atıp bi kenara koydum sonra devam ederim dedim aylar ayları kovaladı bari bu yaz o güzel bahçesinde çay saatlerinde kullansın dimi ama.. Artık yarım işleri tamamlama vakti geldi cilasınıda bitirdim güle güle kullansın yengecim...  Yarım kalan işlerde sanki sırtımda bi yük onlarında ayrı sorumluluğunu hissediyorum üstümde garip bi duygu tek bi işim kaldı o da bitti mi yarım kalan bi iş kalmayacak...

3 yorum:

TuBiLiK dedi ki...

yine çok güzel yine çok güzel
ve yine bende istiyorum :) çokmu yüzsüz oldum ne
bi bundan bide boncuktan sözün var bana unutma olurmu bende sana tepsi yapcam söz :))))

aydilber dedi ki...

yarım işlerle ilgili benimde fikrim aynı...ne güzel bitirmişsiniz...olsun insanın bir çok yarım işinin olması ne kadar çalışkan olduğunun belirtisidir...yengeniz iyi günlerde kullanması dileğiyle

etamincikizlar dedi ki...

Tuğba çok alemsin senin benim çeyizime yaptıklarının yanında bi boncuk perde ve peçeteliğin lafımı olur.. Söz dedim annem yapıcam sana hele bi kocacım gelsin hayırlısıyla bi düzene girelim..

Aydilber, teşekkür ediyorum yorumun için.. bu akşamda son yarım işimi bitirdimmi rahatlıyacağım sonra yapılcaklara bi göz atmak lazım. sevgiler.