28 Kasım 2020

Baykuş Etamin Havlu


    Akşam postuna akşamcı kuşlar baykuşlu etamin havluyu koymak geldi içimden, çok severek yapmıştım.


    Bu akşam 20:00 den sonra yasak başladı. Bu yasaklar bu artışa engel olurmu bilmem ama evde kalmak bizler için en doğrusu diye düşünüyorum.
    Bugün hava çok güzeldi ve biz evde oturan kısım camdan dışarıyı izlerken keşke yasak saat kısıtlamalı olmasaydı dedim top oynayan çocuklar dışarıda çoluk çocuk dolaşan yetişkinler. Neden bu hastalığı cidiye almıyorlar.


    Bügün ki havayı ve insanları görünce içinden 
Orhan Veli'nin güzel havalar şiiri geçti içimden.

GÜZEL HAVALAR
Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

                                 Orhan VELİ

Hiç yorum yok: