30 Kasım 2020

Etamin Havlu

    Bu tarz örnekler çok hoşuma gidiyor. Tek renk hem kolay hemde çok güzel bir görüntüsü var. 


    Hafta başı erken kalkınca kahvaltı faslı hepsi biter ve ben biraz yazarım diye düşündüm. Canlı dersler olunca 7 ders peş peşe kahvaltı olmadan da erkenden aklına bişey girmez çocuğumun diye hayat erken başlıyor. Gerçi seviyorum günü erken başlayıp doya doya saatleri doldurmayı diğer türlü ne iş bitiyor nede günden bişey anlayabiliyorum. 
    Mevsim geçişimi yoksa artık karantina ağırlığımı bilmem sabahları uyanmakta çok zorlanıyorum. Uyanınca da kendime çok kızıyorum  gün bitti diye bazen öyle çok işim oluyor ki gün içinde hiç oturmadan akşam yemeğini hazırlıyorum, hazırlıyorum derken masayı kurma anlamında öyle olunca da çok yoruluyorum. Biraz düzen ve temizlik takıntım olduğu içinde bitmiyor işler :( 

Hiç yorum yok: