06 Aralık 2020

Yasak günleri

  

    Beklediğimiz üzere hafta sonu yasakları geldi. Bunu tahmin etmek hiçte zor değildi. Bu kadar artış, hastane doluluk oranın da insanları evde tutmak en doğru karardı. Karara sevindim tabi çünkü hastalığın kontrol altına alınıp artık eski normal yaşantımıza geri dönmeyi dört gözle bekler oldum. 



    Camdan dışarıyı izlerken 5 dakika içinde gördüklerim şaka gibi top oynamak için dışarı çıkan 2 çocuk polis evlerine gönderdi. Benimde çocuğum var ama asla çıkması gereken saatte bile acil bi durum yoksa çıkartmıyorum. Bu insanlar yasak olduğunu bile bile nasıl sokağa çıkmasına izin veriyor akıl alır değil!
    Çok değil bu görüntü üzerinden 2 dakika bile geçmeden marketten çıkan kadını gördüm. Bi sepet dolusu acil ihtiyaç bu şaka mı yaa nasıl bu kadar vurdum duymaz olabiliyorlar anlamıyorum. Çalışıyor olsa bile hafta içi marketler açık sanki kapalı. Neden vatandaş üstüne düşün görevi yerine getiremiyor anlamıyorum. Devlet herkesin başına bi polis dikecek değil yaa!! Bu ve bunun gibi örnekler yüzünden bu hastalık böyle yayıldı. Çünkü herkes bana bişey olmaz düşüncesi ile yola çıkıyor. Bizim gibi kurallara uyanları ödüllendirsinler de belki özenir uygularlar.  

    Yasak olmasına rağmen sokaktaki kirliliği saymıyorum da bu da ne kadar kural tanımaz insanlar olduğumuzu gösteriyor ne yazık ki!!!!


Hiç yorum yok: