10 Kasım 2020

Blogcanlara geri dönüş

Selam herkese epey bi uzun ara verdiğim bloguma dönüş yapmaya karar verdim hem kendim için hem takipçilerim için yine minik kayıtlar tutma vakti.
Ayrı kaldığımız bu süre de hayatımızda epey değişiklikler oldu. Uzun uzun bunlardan bahsetmek isterdim fakat sizleri de çok sıkmak istemem özetle en büyük değişiklik İstanbul'u bırakıp Tekirdağ'a yerleşmek oldu sanırım. Kızım 13 yaşına geldi ben buralarda yeniyken oda daha emekliyordu. 2 tane afacan yiğenim oldu teyzeliği tattım onlar sayesinde, çok kıymetli babamı kaybettim ki yaşadığım en büyük acılardan biriydi. Acısıyla tatlısıyla yıllar böyle akıp gitti.

Bu sırada tabiki blogda ara versem de instagramda açmış olduğum etamincikizlar sayfasında yine yaptığım el emeklerimi paylaşıp ufak ufak siparişler almaya devam ediyorum. 

Burda kaldığım yerden devam edicem. Tekrardan niye geri döndüm onuda ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşıcam tabiki...☺☺☺️

Şimdilik bu kadar paylaşımlara devam edicem...
Sevgiler

Hiç yorum yok: