20 Kasım 2020

Etamin Çerçeve

    Minicik bir çerçeve annem istediği için yaptım yoksa bu kadar küçük iş sevmiyorum. Küçük olduğu için şablon bulmak zor işlemek ayrı zor parmaklarım delindi kumaşın küçücük deliklerinden dolayı. Bi dönem etamin kolye yapmıştım onda da küçük küçük işlemeler bakınca minik ama zaman alan işler. Sonuç güzel oluyor ama normalden 2 kat daha zor geliyor. 
  
  Bakmayın resimlerdeki deliklerin büyüklüğüne yakından farklı bi çekim olduğu için kocaman görünüyor. Bu görüntü ile pek bi abartmış gibi görünüyorum :))

     

    Geçen yazımda okul açılacak diye endişem vardı. Covit19 hasta sayısı yükseldikçe korkumda artmaya başladığı günlerde  neyse ki beklenen açıklama geldi ve okullar yıl sonuna kadar tatil edildi. Bana kalırsa ve internette çoğu grup paylaşımlarında da veliler dile getiriyor, çocuklar için sene tekrarı yapılsın. Bu şekilde çok verimli bi öğrenim olacağını sanmıyorum. Bence de yapılmalı 1 sene kayıp olsun yeterki çocuğum şu süreçte evde gözümün önünde olsun. Allah bu hastalıktan da bizleri korusun biran önce ülkemizden dünyadan gitsin. Sevgiyle sağlıkla kalın.

   

Hiç yorum yok: