17 Kasım 2020

Etamin Havlu

Selam herkese sayfamızın adına uygun bi paylaşımımız da olsun ama dimi Bisiklet temalı etamin havlu basit gibi duran minik minik çiçekleri olduğundan oyalayan bi iş fakat bi o kadar da keyifli etamin yapmayı çok seviyorum en çok sevdiğim kısmı da yeni örneklerle tanışıp onları yapmak hepsi ayrı güzel ve keyifli tabi ben keyif aldığım için keyifli geliyor olabilir. Bana terapi gibi de geliyor etamin işlemek kafam dağılıyor başka şey düşünmüyorum ve en önemlisi oyalanıyorum. 


    Günlük hayat işleri koşturması benim hiç bitmiyor anca akşama doğru küçük bi vaktim var o vakti şimdi yazarak geçiriyorum. Sabah kalk kahvaltı faslı evi toparla akşam yemeğini ayarla alışveriş varsa çık gel onları tek tek yıka koronadan sonra aldığım her şeyi yıkıyorum yada sabunlu bir bezle güzelce siliyorum. Bazen alışveriş bile işkence haline dönüşüyor. Çok biriktirmek istemiyorum ama bi yandan da eski normalde olduğu gibi sık sık markete gitmek istemiyorum.

                        

    Bu hafta ara tatilde kızım ama ara tatil sonrası sınavları var onun için canlı ders varmış gibi aynı modda ses çıkarmadan evde işlerimi toparlıyorum. Kızım da full ders çalışıyor. Hiç okula gitmeden canlı derslerle gördüğü derslerde başarısı nasıl olacak inanın bilmiyorum normal de başarılı ama ilk defa tecrübe etiğimiz bu dönemdeki sınavları nasıl olacak göreceğiz.

Hiç yorum yok: